Monday, October 31, 2005

escupe

bé, ja falten pocs dies per entrar a l'estudi i tenir alguna cosa que comentar,... de moment no acabo de tenir clar ni quina serà la selecció final de temes,... ens deixarem portar,... així que escriuré de cine,... he vist dos molt bones pelis,... la novia cadáver,... bé, em va divertir força i dura setanta minuts,... per què han de durar tant les pelis avui en dia si amb setanta minuts pots explicar-ho tot,... i flores rotas,... una de les pelis de l'any per mi,... amb bill murray,... que ja estava a life aquatic,... que és l'altre peli de l'any,... la peli és jarmusch 100% i m'encanta,... cd's al cotxe,... carros de venedors de gelat,... una història que em va semblar genial i fins i tot un descobriment,... la cançó que sona there is an end de The Greenhornes,... molt sixites,... i parlant de música,... illinoise de sufjan stevens s'ha convertit en la meva escolta preferida,... potser és un grapat de cançons massa dispers en alguns moments però hi ha temes molt, molt bonics,... i un últim apunt,... vaig anar a veure els tony manero aquest dissabte que tocaven aquí a trs,... dues coses,... toquen de puta mare i agraden molt a la gent però no és el meu estil,... i sí, pere!,... tenim un compte pendent amb el guitarrista,... però això és una altra història,...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home