Sunday, September 25, 2005

encuentros con grandes personajes #3

avui,... tot esperant la publicació de Singles inéditos de Rhonda Records el proper 11 d'Octubre,... per fi el necessari toc femení arriba al blog,... declaracions honestes, reivindicatives i molt divertides de la viki,... el toc glamourós del grup,... si us plau,... tots els focus cap a ella,... ladies & gentlemen,... Mrs. Rokanrol!

Defineix el teu rol a Tired Hippo.
Jo soc la veu femenina que acompanya.

Qui és el millor instrumentista del grup?
Jo us estimo a tots però, el Miguel és el millor.

I la millor cançó?
De les últimes ‘only unhappy people dance bad’.

Què has de dir de la resta de companys?
Mare meva, haig de dir que estic molt contenta de formar part de la banda sobretot per la penya que som, quan parlo del grup sempre dic, -Es que són tan macos...-
Per mi el Ferran és un gran compositor i un amic de debó, amb el Jordi tenim bon feeling, sobretot quan cantem junts,(quan el Ferran ens deixa) amb la resta, lo de Bilbao va ser un antes i un despues, allà vaig veure per pimers cop les ballaruques del Jorge, vaig descobrir al Guerra, que vaya guerra que té el colega!!! i com no, vam començar a entreveure l’univers paral.lel que tenim el senyor Miguel i jo a partir del bulibuli ens uneix una amistat sòlida, i com a músic se’m cau la baba literalment.

Digues alguna cosa polèmica, va.
El Jorge i el Jordi amb les bromes del cuñao son lo peor.
Haig de reconèixer que m’encanta ser la única tia (sense contar la Itzi).

Què opines del Ferran com a cantant?
Ha millorat molt aquest noi, trobo que canta cada dia més bé, penso que les nostres veus sonen bé juntes.

I com a lletrista?
Opino que també ha evolucionat,encara li falta per ser un Dylan però les darreres cançons semblen més currades, més viscudes que les altres, podriem fer un temita en castellà? Seria diferent.

Què opines del nous temes que hem gravat?
A pesar de lo que digui el Jordi, a mi m’agraden de debó ( a part de la freakada) haig de dir pels que no ho sabeu que a Sant Boi gravant les vaig passar putes, però tot i així penso que assajant quedarien de primer disc de veritat de Tired Hippo.

Estàs a gust a Tired Hippo o estàs esperant el moment indicat per a començar una carrera en solitari que ens deixi en evidencia?
Ja, ja, ja, estic a gust, jo no crec que pogués cantar amb ningú més, tot i que la música que fem no és del tot el meu rotllo, jo soc més rockera, però la meva frase és nothing less forever but you can blame the weather again, si puc dir aquesta frase ja estic contenta.

Ens ofereixen tocar a la tele,... per quin canal preferiries lluir-te?
Qualsevol canal mentre jo sortís guapa i glamurosa.

Què et suggereix el nom The Chicken Shake?
Bons records, marxeta, festa I sobretot rocanrol, ah! Uf! I un novio que canta de pena però balla com un Tony Manero.

Sticky Fingers o Exile on Main Street?
Sticky forever.

Cine oriental,... genial o conyàs?
Ho sento, conyàs, conyàs, conyàs. Perque quan una cosa no mola és un conyàs i quan si que mola, és la polla?

Tres cançons que no et cansaries d’escoltar...
'Like a Rolling Stone', la versió del Dylan I la dels Stones també, 'Little Wing', la del Hendrix I la de l’StivieRay també i la tercera, que difícil, de la Janis Joplin 'Piece of my heart'.

T’organitzem un dinar,... pots escollir la taula del local on vols seure però totes estan ocupades,... en una hi ha bob dylan,... en una altra kiz richards,...i en una altra david bowie,... on t’assentes?
Amb el Keith, segur que em posaria en plan depravada com ell, m’encantaria acabar a la seva habitació (perque em toqués la guitarra, mal pensats).

Recomana un llibre,... o més d’un,...
A mi m’agraden molt les histories liades del Paul Auster, el meu preferit és Leviatán, també vaig tenir una època de Isabel Allende però ja se m’ha passat, quan anava de punki llegia Bukowski i el Henry Miller però ara no recomanaria cap dels seus llibres, uf! No segur que no!

Si poguessis escollir formar part de qualsevol banda de la història de la música,... quina triaries?
A mi em va començar a agradar la música amb els Led Zeppelín, és que tenia un nòvio a primer de BUP que me’ls va ensenyar i vaig flipar. Però si pogués escollir serien els Stones, més festa drogues i r’n’r? Els Stones guanyen. Potser també la Velvet, ser una Nico no estaria malament, tràgic final, es va morir anant amb bici per Ibiza, però així acaben les estrelles del rock.

Una última reflexió...
Que consti que he contestat el questionari sense llegir abans els vostres.
Com a reflexió final diré que hem d’assajar, no sé com, ni quan, ni on, ni qui , però mentre no assajem no farem res de bó nanos! Feu propostes al respecte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home