Wednesday, August 31, 2005

lo hemos hecho tío!!

sessió de gravació avui,... a l'estudi del miguel 'il dottore', "today, we're sad", nom provisional de la gravació, va arrodonint-se,... avui ha estat el torn del maestro jorge 'el hombre que me presentó a martín romaña',... ha gravat les parts de trompeta i ha quedat molt, molt bonic,... abans ja havia gravat el petiso jordi,... 'el robbie robertson de la nostra banda',... unes guitarres que m'han sorprés!,... i com sempre,... el cantant que més afina,... a més m'apunto com a triomf personal l'haver aconseguit que miguel&jorge, per primer cop en les seves carreres, hagin fet coros en una de les cançons,... ara ja només falta que la viki acabi de donar el toc tired hippo als temes,... t'estan cridant viki!,... i bé, jo em disposo a sentir aquesta pre-demo les vegades que fagi falta no en una clínica suissa però sí en un balneari gironí,... i espero treure més conclusions del que tenim,... qui sap,... potser em faig un canvi de sang (mira el kiz) per afrontar la gira de presentació que ens espera,... de moment, cap data confirmada,... i bé,... res més, sembla que houston party comença a donar senyals de vida,... i jo tan sols vull agraïr la paciència de tots els que estan participant en aquesta nova gravació,... titular?,... avui estem tristos,... però no ens obligaran a estar contents,...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home