Thursday, August 04, 2005

propera parada...

ja ha començat la gravació de lo nou de tired hippo (millor no parlo de maqueta que ja em cansa,...) vam estar provant alguns dels nous temes,... així els defineix el miguel "temas sencillitos de pop intimista, sin bateria, latidos del corazon percuten mis orejas y viajo al fondo para acompañar a ferran y sus melodias. proxima parada, el dolor, pero siempre con un rayo de sol, de este agosto que vivimos"..., i m'encanta,... per cert, si algú té fotos dels nostres últims concerts que no se les guardi,... que estic recopilant,... i mentrestant estic enganxat al so long, Marianne de Leonard Cohen,... que no tocarà al FIB,... ni l'Elliot Smith,... ni Os Mutantes,... ni... bé, d'alguna manera m'he de convèncer que no valia la pena anar-hi aquest any,...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home