Sunday, February 05, 2006

on the road again...

avui he sentit la primera crítica a sweet après-dinner,... que sona monòton,... i trist,... bé, jo només puc dir que si aquesta és la crítica ens podem donar per satisfets,... perquè és el que hi ha,... aquesta setmana noves cançons han començat a sortir de la martina,... era inevitable,... molt embrionàries, tot i que tinc ganes de veure i sentir on van a parar,... em guien uns versos del nou ep del nachito que em tenen enganxat,... y dicen que incluso caín tuvo una buena razón,... y que su causa oculta no era otra que la revolución,... con todo no puedo afirmar con seguridad,... si era cain o era abel,... el que se tenía en pie para llevarse algo más,... y si me ves huir,... otra vez,... pretextando ansiedad,... es que el aire aquí es denso y me invita a rezar,... así DANOS LA PAZ!,... a partir d'aquest moment la cançó se m'atraganta mogollón però aquest tros és com un fil que el porta a la tradició dylancoheniana i és preciós,... ahir vaig comprar un cd!!!!,... una experiència que per desgràcia no es repeteix massa,... resulta que per pillar l'entrada de micah p. hippo havia de comprar un cd a cd drome,... temple de la pedanteria musical modernilla des de les estanteries fins al taulell,... i des d'aquí m'agradaria declarar que el moment de l'escena musical a mi em sembla força decepcionant,... la cultura del hype alimenta la buidor,... vaig estar mig hora de rellotge buscant alguna novetat interessant,... sí, cert que m'he baixat molts cd's,... però penso que el moment és fatal,... al final em vaig decidir per l'últim de cat power,... cançonetes maques d'una noia maca per a esperar al meu 3+1,...

3 Comments:

Blogger Patinet said...

Mira, doncs tinc curiositat per Cat Power. L'altre dia en vaig llegir coses al Rockdecucs i... bé, m'intriga una noia que sembla que fa bons discos i que, per contra, és un caos en directe. També, el Devendra val la pena? Com notaràs, estic molt poc enterat...

6:46 PM

 
Blogger Xavi said...

Crack! És veritat que per anar a Micah P. Hinson has de comprar un CD a CDDRome? Encara es pot fer? Tell me, baby!

10:03 AM

 
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:33 PM

 

Post a Comment

<< Home