Thursday, December 08, 2005

i need a camera...

à la verticalité de l'hiver,... arrodonint l'última cançó de l'any,... que ja us aniré passant,... i lluitant contra el fred,... dues recomenacions per la batalla,... the engine driver de The Decemberists (nom molt apropiat),... una cançó 10,... i punks in the beerlight (títol genial) de Silver Jews,... el que faria lou reed si fos vint anys més jove i no hagués descobert el tai-chi,... pozi,... totalment enganxat a aquests dos temes i a qualsevol cosa que mantingui una guitarra lluny de les meves mans,... així, gràcies a les tècniques comecials i de finançament d'aquest segle XXI que ja no deixa a ningú en el segle passat (pobre R(e)y Davies) he aconseguit una càmara digital que s'ha convertit en la meva nova companya aquests dies,... i com que el meu ego no es pot satisfer només amb aquest blog,... podeu visitar-me també a www.fotolog.net/tiredhippo,... on trobareu fotos que estic fent,... de moment he penjat la d'un edifici del poble nou que em té totalment fascinat des que el vaig descobrir,... mireu bé la foto perquè l'edifici té trampa,... i és que hi ha coses que ni el fred explica,... com el cinema del Bergman,...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

eo ferran que temazo este ultimo que has hecho, me encanta tio, este sera para la siguiente maqueta sea cuando sea... mas fotos que tienes unas cuantas!!

migueldrums

6:29 PM

 

Post a Comment

<< Home