Tuesday, December 13, 2005

eclipsado por tu brillo dorado...

de lo vist aquests últims dies,... el jardinero fiel,... correcte i amb guinyos a tired hippo,... el sabor de la sandía,... un viatge de tals dimensions que no m'atreveria a recomenar a ulls poc orientals,... fresas salvajes que té un inici brutal,... però amb el que encara estic flipant és amb la dolce vita de fellini,... m'imagino l'impacte que podia causar l'any 1959 Anita Ekberg en aquella pel.lícula,... si jo estava flipant!,... i molt gran també marcello mastroianni,... la veritat és que no sé on ha anat aquesta roma perquè ara sembla una altra ciutat,... http://www.fotolog.com/tiredhippo,... i de roma a bilbao,... després de rajar dels concursos comunico que ja ens hem inscrit al 18 villa de bilbao,... only unhappy people dance bad, blood test i noom,... els únics temes nous en condicions que tenim ara són l'aposta tired hippo per aquest any,... està difícil perquè no hi ha portada ni boato,... però per mi són temes molt millors que els de l'any passat,... tot i que aquests bascos potser els troben massa monyes,... és cert que m'encantaria tornar al villa,... sense fred,.. sense neu,... i ajustar comptes amb algun periodista que corre per allà,... massa comptes pendents!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home