Thursday, January 19, 2006

dasbidania apollonia orchestra

dimarts 17/I,... sortida de l'andana de l'estació de metro marina,... les 8'50,... coincideixen els dos metros i es forma un embús en la sortida agobiant,... i més si portes un guitarrón penjat a l'esquena,... moltíssima gent,... corrent d'aire dels metros,... m'agobio i començo a sentir en el meu cap apollonia,... com un impuls per sortir de l'agobio,... tot un presagi,... arriba la sessió de gravació i apollonia es convertirà en dasbidania apollonia orchestra,... l'hem recargolat gràcies a l'acordeonista (tot un personatge) que va portar l'arnau,... i n'estic molt content,... quasi la vaig gravar per obligació i ara em sembla que hauria d'obrir el disc,... i també estem força contents de la resta de sweet après-dinner,... el subidón típic de la fi de gravació???,... encara falta molt camí per recòrrer,... almenys em vaig retrobar amb apollonia,... i em va rebre amb els braços oberts,...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ferran Tonight we´re stars es un temazo como la copa de un pino!!! que buen rollo tio la he escuchado 35 veces, rollo obsesivo, jaja. un abrazo master. Migueldrums

1:49 AM

 

Post a Comment

<< Home