Monday, February 19, 2007

three's co...

per tercer any consecutiu estem al proyecto demo... els meus temors de que la selecció de cançons no fos l'encertada però sembla que tot i l'austeritat dels temes em passat el tall... bé!!!
us animo a sentir els temes... i comentar el que sigui (e l q u e s i g u i !) en el foro... http://proyectodemo.com/2007/semifinalistas/ ens trobem aquí!!

ja ha sortit el cartell del primaverasound '07... encara no m'he decidit... els pesos són wilco (ja els he vist i en un concertàs... pel que tinc molt bon record) i hermann düne... la meva última febre... amb una sensació de basement tapes que m'encanta... encara per decidir...

2 Comments:

Blogger Xavi said...

Quan vaig llegir el nom de Herman Dunne vaig pensar en tu... A veure si t'animes, home. La Sareta i jo ja tenim entrades.

Molt bons els dos temes que no havia sentit fins ara, molt bons.

9:50 AM

 
Blogger Patinet said...

Sobretot, dóna instruccions per a poder deixar comentaris al Fòrum, aquella web és veritablement jeroglífica. Per demés, molta sort!

12:25 PM

 

Post a Comment

<< Home