Sunday, November 19, 2006

find our way

... i ja estem gravant veus! després del segon cap de setmana de sessió de gravació del nou projecte... que ara es diu el último hippo en la tierra... gravades ja les guitarres meves i de la itzi... destaquen un tema de la itzi... el més canyer que haurem fet mai... ¿¿no es van sentir veus en un concert de primal scream demanant rokanrol a tiredhippo??... doncs el tindreu! z-ray amb una atmòsfera molt xula... vilatristesa... el meu intent de fer una cançó en català... aprovada per la majoria que l'han sentit... entre ells l'Estanislau Verdet (cantautor català del que aviat se'n parlarà de debó)... fable el tema del petisso... que espero veure cap a on ens acaba portant però que promet... i per últim un nou tema de la itzi que hem gravat avui mateix a dos guitarres i serà a dues veus també... no puc estar més content amb aquest tema... bàsicament perquè per molt que l'he sentit cada vegada se m'han posat el péls de punta... una cançó preciosa... el my two left feet blues del nou projecte...
també estem triant la nova portada... m'encanta el que fem!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

6:54 AM

 
Blogger Patinet said...

Un banjo! Em deixes intrigat. Aprofit per a dir-t que ja estic muntant de nou Kanga. Encara falta una part, però ahir ja em vaig donar el gust de sentir Frank Sinatra i Steve Reich pels altaveus. Aviat hi tornareu... Sort!

5:10 PM

 

Post a Comment

<< Home